söndag 14 april 2013

Hönshus

Bygget fortgår, det är inte så mycket kvar nu, Alex har verkligen legat i, själv har jag städat huset, sytt gardiner och annat kvinnogöra.. ;)

Jo men, känner man för att skämma bort en flock hönor så kan man lägga en sisådär 12.000:- på ett hus åt dem...

I övrigt är jag en tjockis som blir tjockare och tjockare för varje vecka.. Vecka 21 nu vilket innebär mer än halvvägs. Lite halsbränna och lite foglossning, i övrigt mår jag Finemang, hormonerna har lugnat ner sig och humöret är skapligt stabilt. Köpte första bebiskläderna i veckan, så sött! Är nog lätt hänt att köpa onödigt mycket, jag ska hålla mig i skinnet.. Inhandlade även en bilbarnstol igår, lite tidigt ute men jag gjorde ett fynd och då är det lika bra att passa på.
Det är helt underbart att känna den lille krabatens sprattlande där inne, det får mig att bli så glad!
Nu står det inte på fören jag blir faster igen, Malte ska få en lillebror och beräknat datum är 5maj, tänk vad bebissjuk jag ska vara hela sommaren sen.. Mys!

Nu är det dags att släcka lampan, måndag i morgon och ännu en arbetsvecka väntar, ingen söndagångest här inte, mitt jobb är precis lika roligt som alltid.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar