måndag 8 april 2013

Hoppsan

Det är över en vecka sen jag uppdaterade här, det är ganska dåligt av mig.
Så, snabb uppdatering nu innan sängdags. Går in i vecka 21 denna vecka, det känns väldigt bra, plutten sparkar och härjar omkring där inne, magen växer och hormonerna är relativt stabila, jag är snäll med andra ord, snäll och glad mest hela tiden.. :) träningen går riktigt bra, än är det endast några benövningar jag fått överge pga buktrycket. I övrigt kör jag på, känner efter lite mer än vanligt men så länge det känns bra så kör jag på.

I helgen snickrade vi hönshus och jag plockade ner halva gärdesgården, den har stått mitt i sumpträsket och tanken är att vi ska gräva ut en trädgårdsdamm där.
Idag var vi och köpte panelbrädor och nu sitter jag och funderar på hur fönsterfodret ska se ut.. Det är mycket med att bygga hus åt hönorna..

I övrigt intet nytt..


Blev fotad av Ari Byström på gymmet igår, här kommer tre.. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar