måndag 17 februari 2014

Två veckor kvar

Om ynka två veckor börjar jag att jobba igen. Kommer att jobba tre dagar i veckan fram till första september, du börjar Erling på dagis och både jag och Alex jobbar på för fullt.
Om två veckor blir Erling sex månader gammal. Plutten! 

Fem och en halv månad nu ja, hans tredje tand tittade fram igår, en i överkäken, på sidan om gluggen där framtänderna ska vara. Han är ganska duktig på att sitta nu men behöver stöd då han titt som tätt glömmer bort att hålla balansen. 

Största händelsen förra veckan var att min bror och hans Cattis gifte sig på fredagen, efter nästan elva år tillsammans, på tiden alltså! Nå bröllopsfest blev det inte då de smög iväg till stadshuset. Fina bilder på Cattis blogg, länk här i vänsterspalten. Stort grattis till fina brudparet!

Idag har jag och lilleman i vanlig ordning varit till öppna förskolan, åkte sen till Jäderfors och hälsade på min farmor och farfar, hem igen för matlagning och nattning och sen for jag ner till gymmet, en väldigt normal måndag med andra ord. Träningen tar mycket tid i anspråk men då jag tränar först efter att Erling somnat tycker jag inte det gör så mycket. Jag missar ju ingen tid med honom och det är det som är det viktigaste. 

I morgon ska vi på pekboksäventyr på Storviks bibliotek :). På eftermiddagen har vi tid på BVC för femmånsdersspruta.. Hoppas han tar det lika bra som den han fick vid tre månader, ingen feber då och jag hoppas han slipper nu med.. 

Nu ska jag lägga mig ner på soffan en stund, är skakis efter dagens benpass! 
Sötkusinerna, Vilmer och Erling.. 

Pappas pojken.. 

Återkommer..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar