fredag 7 februari 2014

Pacman

Jag tävlade i lördags, jag har inte uppdaterat på ett tag. Hade laddat upp inför tävlingen med att vakna en gång i timmen hela natten du lilleskrutt var förkyld, var med andra ord ganska trött, fast det har ju egentligen ingen betydelse, man tappar ju inte muskler av trötthet. Så, jag var iallafall in till Gävle KK och tävlade, målet var att kvala in till SM och jag kvalade in till SM. Kroppen kändes kanon och jag har helt klart mer att ge, synd det inte är tävling fören i maj. SM i juli. Det blir skoj! 

Alex är i fjällen och efter att Erling somnat på kvällen tar jag fram färg och penslar. Har börjat dona i hans rum, det blir Pacman-tema. Hängde just upp fem egenhändigt målade tavlor på väggen och håller på att göra en jättestor väggmålning. Kreativiteten flödar.. 

Ja, alltså, Alex är i fjällen, mor och far är på väg hem efter en vecka i Turkiet, alltså har det varit svårt att få till träning för min del. Igår kröp det i hela kroppen då jag vilat i två dagar. Så, Erling fick snällt följa med och det gick hur bra som helst. De första tjugo minuterna ville han inte alls sitta i bilstolen men sen somnade han och när han vaknade sen satt han lugnt och bara tittade och lekte med leksakerna. Allt går om man vill.. 

Nej nu är det dags att återgå till väggen och färgen och penslarna.. Här är lite bilder från de senaste dagarna.. 


Köpte en uv-lampa och gelétoplack, utvärdering pågår.. Tycker det är tråkigt att färgen släpper efter en vecka, gelelack ska hålla 2-3veckor.. Det visar sig. 

Hårdrock!

Färdiga tavlor..
På gymmet :)

Återkommer...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar