torsdag 10 juli 2014

Sportbilsträff i Högbo

Min mage är fortfarande inte bra. I morgon har det gått en vecka. Som tur är så är den så pass bra att jag kan njuta av det underbara sommarvädret vi äntligen fått! Vad går upp emot en Svensk sommar när den är som bäst? 

Längtar till gymmet men det får vänta några dagar till, dels för magen och dels för att jag inte har någon som kan passa Erling. Hoppas på att kunna köra igång igen i helgen. 

Idag har jag och lilleman badat, lånade badbaljan hos mor och far, varmt och skönt i vattnet men ändå sådär härligt svalkande. Vi har också varit till Valbo en sväng och handlat mat till Måsart och skor till mig och gummistövlar till skrutt, han börjar ju snart på dagis. Tiden går så fort, om en och en halv månad fyller han ett år. Ett helt år! Det bästa året i mitt liv! 
Varje dag är så meningsfull, varje morgon vaknar vi till en ny spännande dag och dagarna är mycket längre och mer innehållsrika nu än för ett år sen. 

Vid halv sex idag packade vi in oss i Lotusen igen och åkte på sportbilsträff i Högbo, mer bilar nu än någon annan torsdag jag varit där, jätteskoj! I tisdags var vi på Kvarnbacken i Storvik på bilträff och det var extremt mycket bilar och folk där med. Jag blev fotad av Gefle Dagblad och blev tydligen med i tidningen, läser dock Arbetarbladet själv och har inte sett bilden. 

Min mobil fick slut på batteri som vanligt så jag har inga bilder från Högbo idag men Ari Byström tog göra bildr förra veckan. 

Foto Ari Byström

Foto Ari Byström

Foto Ari Byström

Den här sommaren har jag haft mycket roligt med min bil och ännu mer roligt kommer jag att ha, är glad att det går så bra att ha med Erling ut på tur. I augusti ska jag iväg på Lotus Festival, en Lotusträff i Linköping. Ska bli riktigt roligt att träffa folk från klubben. :) 

Nu ska jag gå igenom min egna kamera och kolla på bilder jag tog här om dagen i trädgården. Kanske kommer det ett bildinlägg senare..


Återkommer.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar