tisdag 8 juli 2014

Till doktorn

Det blev en ganska utdragen magsjuka det där. Blev sjuk i fredags och igår ringde jag sjukvårdsrådgivningen som skickade mig direkt till hälsocentralen. Har haft hemska magsmärtor i nästan tre dygn. 
Alltså ungefär samma dag som vädret blev som det ska vara på semestern så blev jag dålig och det blir nog först idag som jag faktiskt tänker njuta lite av vår fina svenska sommar. Magen är nästan bra och jag fick till och med sova i natt efter att ha varit vaken i tre nätter på rad. Eller ja, jag har fått sova stötvis.. Upp en gång i timmen ungefär. Är aningen trött och sliten men som sagt, är på bättringsvägen nu och det är så skönt. 
Jag är bitter, bitter över tidpunkten denna förbaskade magsjuka kom på, att jag missade SM, en tävling jag sett fram emot så länge. Det är inget att göra åt, bara gå till gymmet och se till att vara ännu lite starkare till SM 2015. 

I morgon hoppas jag kunna åka och bada med Erling eller gör något annat roligt utanför tomtgränsen. Idag håller vi oss hemma.. Åtminstone till ikväll då det är bilträff på Kvarnbacken, ska tvätta min Lotus och plocka av taket, ska bli skönt med en tur till kvällen. 

Nej men, dags att ta tag i dagen, ut och tvätta barnpoolen och fylla den med nytt vatten, blir en del bad idag kan jag tro. :) 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar