lördag 19 juli 2014

Veckan som gick i bilder

Den Svenska sommaren är helt fantastisk! 
Hängmattehäng
Hårdrocksunge
Väntar nu på att han ska inse att det går lättare att gå utan gåvagnen ute. Det kommer väl snart och då får jag jaga barn ännu mer än jag redan gör. myror i brallan har han.

Måsart är ute mest varje dag. Han har en egenbur i
hönsgården där han sitter alla fina dagar.
mysunge!
Selfie


Erling är så stor så han får en egen tallrik nu mera.


Från sportbilsträffen i Högbo i Torsdags. Himla trevlig tillställning med bilar som Ferrari, maserati, Lamborghini, corvetter med flera.






Jag från efter benpasset igår. 



Nytvättad. 



Nymålat

En semestervecka kvar nu, enda planen vi har är en tur till Furuvik. I övrigt ska jag träna massa och åka mycket Lotus. Men framförallt ska jag leka med min älskade son i gräset. :) 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar