torsdag 15 november 2012

SM i bänkpress

Nu är det inte långt kvar till årets SM i bänkpress. Första SM tävlingen för min del på två år, missade ju förra året pga skadan. I år är jag med och är mer laddad än någonsin!
24 november tävlar jag i Nora. Tävlingen kommer att webbsändas för den som är intresserad av att titta. Mer info om tider kommer sen. Sjukt taggad!

Dagarna springer förbi nu, kanske känns det mer så nu när det är mörkt, jag längtar efter snö, massor med snöskotersnö! Ska byta ut min Ski-Doo touring mot en Lynx 600 sp inför denna säsong.. Sa jag att jag vill ha snö? :)

På tal om webbsändningar så har vi installerat en webbkamera i hönshuset. Försöker lägga ut den på nätet.. Önska mig lycka till.. Hönshuset LIVE, kan det va nått tro?! :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar