söndag 18 november 2012

Vid symaskinen

Vilken trevlig helg det vart.
Inga direkta äventyr utan mest trevlig slappighet hemma.
Igår skulle jag åka till Granngården och köpa blomjord men hamnade i Valbo på Coop bygg och köpte lampor, in på Ikea och köpte konsoler, en snabbtur i köpcentrumet och sen till Biltema. Kom hem med världens finaste lampa men blomjorden glömde jag bort...
Kvällen igår ägnades åt diverse huspyssel..

Idag har jag varit hemma mest hela dagen. Var iväg och körde sista bänkpasset innan SM, kände på ingångsvikten vilken verkar vara helt okej. Har även hunnit ägna en stund vid symaskinen och gjort en tomtetavla:)
Ni när jag skriver detta gör jag det från min IPad, vilket innebär att alla bilder hamnar längst ner i inlägget.. Det får vi stå ut med..

Sååå, några bilder från dagen..
Tjabo och undulaten fick duscha idag, med delade åsikter om hur skönt det är med vatten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar