måndag 21 januari 2013

Ingen tävling

Tiden rusar, i veckorna hinner jag bara med jobb och träning och när helgen kommer går minst en heldag åt till skoteråkning, inte mig emot, men hade inte tackat nej till mer tid. Det är en hel del jag skulle vilja hinna men som jag skjuter på framtiden.. Men den kommer ju också, framtiden alltså..

Igår var vi ute på långtur. Rundade kungsberg, var borta i sju timmar. Sen vart jag liggande i fyra... Kunde helt enkelt inte resa mig, mina skinkor låste sig brutalt, kanske dags för besök hos kiropraktorn, det var några år sen jag var där nu..

Vad mer då, januari är verkligen ett ekorrhjul....
Skulle ha åkt till Malmö i morgon men det blev också framskjutet, många förkylningar nu. Har klarat mig än så länge.. Peppar...

Träningen går kanon, det gör stor skillnad att träna med någon och har man en taggad träningskompis så smittar det av sig, har väl aldrig varit så roligt att träna som nu. Dock är formen urusel för tillfället, riktigt riktigt dålig, den är så dålig att jag skippar SM. SM 2013 läggs på SM-veckan i Falun, brukar alltid gå i november men nu när det ska hållas på SM veckan blir årets i januari. Inte lång tid att ladda om sen förra årets SM. Men som sagt, formen är kass och jag väljer därför att skippa tävlingen.. Men det kommer flera... :)

Nu är det dags att återigen kasta om till träningskläder och idag körs passet på Storviks gym...


Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar