tisdag 1 januari 2013

Hej då 2012

Så tog 2012 slut och vi har redan hoppat in i 2013. Tiden går fort när man har roligt och år 2012 skulle jag vilja sammanfatta med just det order, roligt!

Jag vill minnas 2012 som ett fantastiskt år, de största händelserna var när jag började jobba på Hilti, det roligaste jobb jag kan tänka mig. Trivs ofantligt bra och har väldigt roligt när jag jobbar.



2012 var året där jag fyllde 25 år.

På våren fick jag chansen att fota Lappuggla, jag drömde om ugglor långt efter detta, en enorm upplevelse!

Det var i februari detta år som jag slutade titta på TV, ett av de bästa beslut jag tagit! Det måste bli antingen eller om man har svårt att göra saker lagom.



2012 var det året då jag lärde mig att hitta på Arlanda, tre utlandsresor och många flygturer till Malmö. Irland var fantastiskt och dit vill jag åka igen.

2012 var det året vi hittade vårat hem som vi skulle komma att trivas väldigt bra i. Ett hus som passade så perfekt, som känns som ett riktigt hem och som vi vill bo i så länge vi lever.

2012 var också året då vi fick väldigt många kycklingar, tuppen kan sitt jobb och hönsen ruvar duktigt. Hönshuset blev fullt och vi börjar rita på ett nytt som ska byggas till nästa sommar.


En annan händelse att minnas detta år var att jag tog SM guld i bänkpress och höjde mitt personbästa till 137,5 kg. Över min egen förväntan.

Jag köpte Lynx och det kom en massa snö. 

Jag är nöjd med hur 2012 var, faktum är att 2012 var ett väldigt bra år. Förväntningarna på 2013 är att det ska bli minst lika bra, jag tvivlar inte en sekund på att det kommer att bli ett toppenår!

Hej då 2012, tack för allt du medförde.

Hej 2013, kul att se dig, nu ser vi till att göra detta oskrivna år jäkligt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar