onsdag 20 februari 2013

Hormoner

Gravidhormoner, det är det sjukaste jag varit med om, känner mig smått sinnesrubbad emellanåt.. Det hör väl till men jag blir lika förvånad varje gång.

Satt och bläddrade igenom lite bilder på datorn nyss, bilder på Corvetten, jag saknar den bilen.. Min bevakning på Lotus ligger dock kvar på blocket, det plingar till där ibland men än har inte rätta bilen dykt upp. Men kommer den så köper jag, är jag för tjock för att köra den får den väl stå ett år eller så..
Blocketbevakningar ja, Lotus Elise, Grå Jako papegoja och Emmaljunga barnvagn...

Jag är tjock.

Hux flux så kom en mage.. Det växer fort där inne.. Går in i vecka 14 i morgon.. Det innebär väl antagligen att jag blir lite tjockare, bebisen växer en massa och mina hormoner fortsätter att spruta ur mina öron.. Det här är en spännande tid..

Nu ska jag släcka ner huset och krypa ner i sängen...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar