torsdag 7 februari 2013

Urspårning

Tiden går fort när man har vansinnigt roligt :)

Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i helgen, var mest hemma, sydde en del, beställde en drös frön till sommaren, det är snart dags att så..

Träningen har spårat ur, det är så jäkla roligt att det är lätt hänt att passen blir lite väl långa ibland, man vad gör det..

Februari redan, jag har varit utan tv-tittande i ett helt år nu. Håller fast vid att det är bland den bästa prioritering jag gjort!

Min skinka har krånglat sen i december, i tisdags kunde jag knappt komma ur sängen, ringde kiropraktor, han bökade runt och tyckte det var konstigt att jag ens kunde gå.. En nerv som kommit i kläm och musklerna runt den klampar ihop för att skydda nerven så blir det en dålig cirkel och bara värre och nu var et värst, trodde jag, efter att han fått ut den värsta låsningen gör nu nerven ondare än ondast, hoppas det går över under helgen.. Trist att vara handikappad..

Annars då.. Dt börjar närma sig papegojtillökning, jag tingade ju en papegojbebis i slutet på sommaren och jag väntar fortfarande på den. Förhoppningsvis har den nu kläckts, ska ringa uppfödaren i helgen.. Vore skoj med en liten till påsk.. :)

Nu gör jag kväller..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar