måndag 25 februari 2013

Vilodag




Så var det måndag igen. Helgen gick vansinnigt fort.. Alexander åkte till fjällen i torsdags så jag var gräsänka fram till igår. I lördags var jag, Cattis och Malte in till Valbo, sex timmars promenerande i affärer.. Det var välbehövligt. :) Inhandlade mina första mammabyxor..

Avslutade dagen med att äta tårta hos syster och Johannes då Johannes fyllde 20 år i helgen.

Igår startade jag skotern för första gången på flera veckor, mitt ben har ju inte fungerat som det ska, eller, rättare sagt skinkan. Nerven som hamnade i kläm har strulat i snart tre månader. Hur som, drog igång skotern och följde med mor och far ut på en lugn skotertur. Byggde snögubbe i Landtjärn och upptäckte att grillen var trasig i Ginsjön,.

Kan ha blivit den fulaste snögubben i världshistorien.. 
Skinkan höll inge bra för skotertur. Nu ger jag upp för säsongen...

Vilodag idag, det blev sex pass förra veckan. Det är mycket träning nu och det är riktigt roligt! Kul med framsteg, hoppas kroppen orkar köra på länge! 

Bild från i helgen, magen kommer smygande.. 


Vecka 14

Nu ska jag ta tillvara på den här vilodagen/kvällen och så lite frön. Idag kom det lite vårkänslor. :) 

Återkommer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar