måndag 4 mars 2013

Nya familjemedlemmen

Idag är jag så glad så jag nästan spricker! Denna vecka började lite halvtungt med kort helg, hormoner och en Alex i fjällen, halvjobbig måndag att vakna till. Meen, det blev en helt okej arbetsdag, därefter en besök hos barnmorskan för att lyssna på det lilla hjärtat, lät så bra allting. Sen plingade det till i min blocket-app. Jag har ju lite bevakningar där som ni vet och idag äntligen kom en annons ut på en grå jako-unge. Fyra månader gammal och i Falun! Woohoo! Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen. For till Falun så fort jag kunde och åkte därifrån med världens sötaste lilla grå jako! Än så länge har den inget namn men det kommer. Underbara krabat!

Hade ganska svårt att gå och lägga mig idag, hade lätt kunnat sitta och titta på min fågelbebis halva natten. Men det är en dag i morgon med. Hoppas denna smygande förkylning blir rädd och backar undan, har inte tid med en sån nu, inte sen heller för den delen..

Nu måste jag släcka lampan.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar