tisdag 5 mars 2013

Grå Jako

Å jösses vilken underbar fågel! Än så länge lugn och snäll, trygg och trevlig. Och söt, så fantastiskt söt!

Så passande att det nya underredet till buren blev klar i helgen. Alexander kan han, riktigt riktigt bra blev det, med stänkskydd och allt..

Bild nummer tre, jag har sytt mitt första bebistäcke.. ;)

För Er som undrar vad man gör på kvällarna om man inte har en TV så kan jag berätta. De flesta kvällar i veckan läggs ungefär tre timmar på träning inklusive restid. Lite mat på det sen är det läggdags. Idag har jag haft vilodag då jag hellre ville vara hemma med nytillskottet, jag har snickrat fem fågelholkar att hänga ut till blåmesarna och resten av kvällen gick åt att titta på och umgås med kråkorna.. Nu är det snart dags för sängen, lite mera mat först bara. Inga problem att få tiden att gå iallafall...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar