onsdag 20 mars 2013

Vecka 18

Tiden går fort, så fort att jag knappt hinner med. I morgon går vi in i vecka 18 och på fredag ska vi äntligen få åka på ultraljud, jag ser fram emot det, spännande!

Dålig på att ta bilder på kroppens förändring men ska försöka bättra mig..

Är mycket piggare nu, det glädjer mig, mår riktigt bra, mest bara hormonerna som är jobbiga för tillfället, mycket gråt blir det, men det hör väl till.. ;)
Tränar på som tusan och än så länge fungerar det riktigt bra, det svåra är att få till bra benpass då buktryck inte är vidare bra.

Jobbar, tränar och sover, sover många timmar per natt och det är väl det som är räddningen från trötta dagar kan jag tro.

Just hemkommen från dagens pass nu så ska slänga i mig mat och bädda ner mig i sängen.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar