söndag 11 augusti 2013

Träning vecka 38

Nu har jag vilat från gymmet i två veckor, har väl känt att det inte går att träna längre nu, sist fick jag ont i bröstbenet och armbågen, foglossningen sitter i hela kroppen så jag håller väl inte riktigt ihop som jag ska. Idag klarade jag inte av det längre, min kropp är så van vid att få sitt på gymmet och nu när jag vilat mår kroppen dåligt för det istället. Speciellt mitt välbefinnande tror jag. Jag behöver får träna, så jag har tränat. :) 
Var ner på gymmet mitt på dagen idag och körde rygg, baksida axlar och biceps och jösses vad det var skönt, såå efterlängtat! Om jag sover bra i natt och inte får ont så kommer jag att fortsätta träna fram till förlossningen. Dit är det idag 19 dagar... 

Idag är det söndag och jag anar att det är många som gör sig redo för första arbetsdagen efter semester i morgon, Alexander går på semester nu och ska vara hemma i åtta veckor framöver, semester blandat med föräldradagar. Känns jätteskönt att vi ska vara hemma tillsammans den första tiden. 

Jag har bokat bord på restaurang i morgon, vi firar tvåårig bröllopsdag. Tiden går fort! Lite putt över att varken han eller jag kan bära våra vigselringar längre. Han pga en liten skoterolycka i vintras som resulterade i ett tjockt finger och jag för att jag för tillfället är lite för full med vätska... 

Har fått en hel massa kläder av Cattis som brorsonen Vilmer redan växt ur. Vilmer föddes i maj och kommer vara fyra månader äldre än sin kusin.. De kommer alltså gå i skolan tillsammans. Roligt! 
Så, ikväll ska jag sortera in allting i byrålådorna. I morse packade vi BB-väskan, man vet ju aldrig när det är dags. Nu är jag inställd på att behöva gå över tiden men man kan ju alltid hoppas.. :) 


Jag gravid i vecka 38. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar