onsdag 27 november 2013

Har har grepp

I morgon är det 28 november, Erling blir då tre månader. Igår greppade han en leksak och drog den till munnen för första gången. Små saker som man som mamma blir glad över. Det är en underbar sak att få se sitt barn göra framsteg, att lära och utvecklas. 
Jag väntar nu på att han somnar, i sin egen säng för fjärde natten i rad. Han har en mobil som snurrar, lyser och låter ovanför sin spjälsäng och den tycker han är fantastiskt rolig. Han skrattar och sprattlar tills han blir trött och somnar. 

Nu är det mindre än en månad kvar till jul, jag ska strax skriva ut Erlings önskelista här i bloggen, det förenklar väl en del kan jag tro. ;) 

Ingen träning för mig idag, jag och Alex körde marklyft igår och jag har en alldeles enorm träningsvärk, så pass att jag känner mig sjuk i kroppen, galet! 

Idag har jag och lilleman varit på babymassage, han vägrade ligga ner så det blev sittande massage den här veckan också, starka viljor, som det ska vara. :)
Har hunnit sy och satt upp julgardiner i köket också. Köpte tyg igår som ska räcka både till kök och vardagsrum. Har för avsikt att få upp julpyntet den här veckan.  Ska sy gardiner och sätta ljusstakar i hönshuset också givetvis. 
I morgon är det föräldragruppsträff på förmiddagen. Jag håller mig sysselsatt.. 

Återkommer...


Erling provade kusin Vilmers hoppgunga igår, den roade ett bra tag. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar