torsdag 21 november 2013

Uppdatering

Än en gång vart det lång tid mellan blogginläggen. Det är facebooks fel... lite.. 
Okej, vad har hänt sen senast, promenader, öppna förskolan, föräldragrupp, träning, träning och åter träning. Det är väl det som dagarna fylls med mest. Jäklar vad träningen går bra nu, och roligt är det! Galet skojigt, motivationen har väl aldrig varit så hög. Erling är med på gymmet ibland, då tränar jag och Alex samtidigt, inte alltid tillsammans men iallafall samtidigt. Erling är fortfarande väldigt nöjd med att sitta i bilbarnstolen och bara titta inne på gymmet, skrammel och hårdrock, det är grejer det! 
Jag har äntligen lyckats framkalla bilderna som jag försökt med i över en vecka, de kom på posten igår, nu får jag leta på lite ramar, tänkte köpa udda på second-hand och måla alla i samma färg. Många bilder på Erling men också lite foton jag tog för över två år sen på en lappuggla fick bli förstorat. Beställde en drös småbilder också för fotoalbum. 
I morgon ska jag försöka få ordning på bilens strålkastare, lyser starkt som stearinljus ungefär, xenon kan bli en lösning men vi får se.. 

Nu vaknade lilleman.... 


Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar