tisdag 15 juni 2010

Bäver igen..

Nu är jag tillbaka på arbetet, snorig men feberfri.. Bara att tuta och köra..

Hörde att farbror såg en bäver i helgen, i landtjärn av alla ställen.. Ikväll åker jag upp och riggar kameran, jag SKA ta en bild på en bäver, så är det bara! Kenneth hade gjort ett tappert försök att vinna vår lilla fototävling, men med en mobilkamera på 2 mega pixlar kommer man inte så långt, hans bild kunde lika gärna föreställa en krukväxt i en badbalja.

Innan jag åker till kojan i Landtjärn på bäverspaning ska jag till älskade Bernö och köpa en blomma till mor och far som firar silverbröllop idag, 25 år.. Fantastiskt!

Ja det var väl det.. Är så galet träningssugen, det kryper i hela kroppen.. Tänker dock vara så förnuftig att jag ska vänta med träningen tills på torsdag, då är jag nog helt frisk..

Åter till jobb

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar