tisdag 22 juni 2010

Månadens bästa möte!

Det knallade in en karl på jobbet idag, på hans t-shirt stod "Årsunda skärmflyg". Det visade sig att han är Vice Ordförande i Dalmåsarna, Dalmåsarna är en väldigt stor flygklubb här i trakten! Äntligen fick jag prata med någon som flyger, det är första gången faktiskt. Fick väldigt bra tips. Han sa åt mig att ringa så fort jag var klar med utbilningen så skulle jag få komma och hälsa på alla i klubben, det är ju den klubben jag ska med i när jag är klar. Som det verkar nu ska jag få följa med till dalarna i sommar och flyga höjdflyg med klubben.. Skitroligt!

Det är ju bara grundutbilningen jag ska ta nu nästa vecka, med den licensen får jag bara flyga om någon pilot övervakar.

Vilodag idag, jag har träningsvärk precis överallt, jag har till och med tränat mage, det händer inte ofta, tvärtråkigt att träna den..

Tv en stund nu sen sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar