söndag 27 juni 2010

Det är djur i Jämtlandskogen

Igår kväll tog vi bilen och for upp i skogen för att titta efter djur.

Tre älgar, fyra hjortar, en hare och en orrehona (eller tjäder). Det är fantastiskt, hemma har jag inte sett en älg på fyra år, här kom den en och hoppade upp bredvid bilen så fort vi kom upp i skogen..

Tjabo lät mig sova till sju, det var snällt. Sen dess har jag ´legat i sängen och funderat på vad det är jag gett mig in på.. Jag väntar till ikväll, sen kan jag bilda mig en uppfattning om det är roligt eller skitläskigt.. vi får se.. hehe.. :)

Jo men, nu blire frukost och sen vet jag inte, ut och titta runt lite... kursen börjar klockan 18..

Jo, bilder ska jag försöka lägga upp här sen men uppkopplingen är inte den bästa så jag väntar tills jag är i Åre..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar