måndag 21 juni 2010

Vantar för längdskidåkning..

Det är vad jag sprungit på stan och letat efter idag på lunchen, skidhandskar, blev skrattad åt på både Intersport och TeamSportia, det bjuder jag på. Teamsportia hade faktiskt precis vad jag letade efter, de är till för rullskidåkning.. Jag ska använda mina i luften så klart. Det är inte långt kvar nu, jag måste börja tvätta.. På lördag åker jag ju.. Jag och Tjabo.. Alec ska vara hemma och fiska hela sin semester..

Nästan varje natt drömmer jag att jag håller på att bli skjuten.. Någon riktar en pistol mot mig.. Flera nätter har det hänt nu, vad betyder det? Att jag tror jag ska dö nästa vecka? eeeehee.. Skulle inte tro det! Fy attan vad roligt det ska bli!

Träningen är igång också, det är skitroligt! Idag unnade jag mig själv lite nya träningskläder.. Dock inga byxor, det jag har kommer jag inte att överge fören de är helt trasiga.. Och som det verkar så lär de inte gå sönder fören det händer något speciellt, att de brinner upp exempelvis.. Galet bra kvalité på GASP-brallor..

Kan säga som så här att det är riktigt roligt att jobba nu.. Fullt upp har jag, det är ju en del att ta tag i.. Sånt som jag gått och tänkt på länge innan som jag nu kan göra något åt. Jag gillar min nya tjänst!

Nu ska jag jobba på sista halvtimmen, sen drar jag till gymet.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar