onsdag 16 juni 2010

Nytt jobb..

Så var veckans tyngsta dag avklarad, har suttit i möte från halv åtta till tolv. Först ett möte bara jag och chefen, sen vart det chefmöte.. Det är så att jag har blivit Filialchef idag. Det tycker jag är roligt. Provanställning i sex månader, men det ska väl inte vara nå problem.

När jag väl kom hem slocknade jag på soffan, sen har jag legat där och funderat och planerat.. en sak i taget, sakta men säkert.. Jag har en del att ta tag i på arbetet nu.

Igår satt jag uppe i kojan vid Landtjärn halva kvällen tillsammans med farmor och farfar.. Svanarna kom flygande tillbaka när vi var där.. Dock ingen bäver.. Det gör inget, var riktigt skönt att sitta där på loftet med kameran ut från fönstergluggen och titta, lyssna på alla fåglar.. Dricka kaffe och fika. Skön kväll helt enkelt..

Förkylningen vill inte riktigt ge med sig, nu har jag börjat hosta också.. Så typiskt! Jag vill verkligen sätta fart och träna nu..

Nu ska jag hoppa på Alec, han har somnat där på soffan..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar