måndag 7 juni 2010

I natt flög jag..

Nu börjar det snurra för mig på nätterna.. I går kväll låg jag och tänkte på vad det är jag gett mig in på.. Om 21 dagar börjar flygutbilningen.. Jag är galet nervös nu, jag ser fram emot det så oerhört mycket, det blir sjukt kul! Hur som, låg och tänkte på det där i går kväll, ända tills jag somnade.. Sen vaknade jag strax före ett, då hade jag störtat i havet.. Ja, jag flög inatt.. det var sjukt kul men slutade inte så bra.. hehe..

21 dagar.. 21 dagar... 21.. Om typ 23 dagar kan jag kanske vara högt uppe i luften för första gången, slänga mig ut från Åreskutan..

Foto: www.skysport.se

Helgen bara försvann.. Igår planterade jag ut alla blommor, både i krukor och i landet.. Mitt land syns inte mera, pappa la en enorm jordhög framför den.. Sen åkte vi och hämtade ved... för ovanlighetens skull... Hämta ved i ösregn.. trevligt.. Det slutade när vi satte oss i bilen igen..

Idag då, jag längtar till träning nu, blir knäböj igen.. Ska böja tungt, så tungt att jag inte kan gå i morgon..

Mötet med chefen vart uppskjutet till nästa vecka.. lite jobbigt, vill veta vad han ska säga nu.. Så jag kan ta ställning..

Snart lunch, hemgjord potatismos med fläskfilé.. Ä göttaesiddu som Alec skulle säga..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar