torsdag 26 juli 2012

Husvisning

Idag har det varit husvisning på Furuvägen. Det verkar ganska trögt att sälja hus under semestertider. Det blir en till visning nästa vecka. Den här semester har varit allt annat än långtråkig.
Idag kom två killar med en soffleverans. Beställde en soffa för två-tre veckor sen och då den inte fanns på lager fick vi den utkörd idag istället. De bar in den ända in i vardagsrummet. Så, vardagsrummet börjar se ut som ett vardagsrum och idag fick jag till och med upp lite gardiner i köket. Det saknas en kappa men den får jag sätta upp i morgon. Jag älskar vårt nya kök!

Vad mer då. Jag är dyngtrött och överhettad. Efter träningen idag slutade jag inte svettas. Så knepigt väder ute. Nu regnar det igen... För första gången på åratal var det skönt med en kalldusch...

Nu släcker jag lampan för idag och laddar om batterierna inför morgondagen.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar