lördag 4 augusti 2012

Ingen uppkoppling..

Telia har inte fått någon ordning på vårt internet på nya adressen än. De skulle skicka ut en tekniker i början på veckan, verkar vara ledningarna in i huset som är dåliga..nej..förlåt..sämst. Helt enkelt har det varit lite svårt att blogga. Nu tar jag uppkoppling genom mobiltelefon.. Det går ju skapligt.

Vi har precis hus fullt upp som helst. Denna vecka har jag även börjat jobba. En riktigt rolig första arbetsvecka blev det. Idag har vi byggt på hönsgården som nästan är klar nu. I morgon flyttar hönorna in.

Så fort vi får det gamla huset sålt kan man få ta det lite lugnt och slappna av. Jag hoppas försäljningen kommer att gå snabbt.

Ikväll är första kvällen på vår nya altan. Jag körde ner möblerna idag efter att ha tömt ena släpvagnen på återvinningen i Sandviken. Det är nog bra att flytta ibland, så man har en anledning att verkligen rensa bort saker som man egentligen inte behöver.. Vi hade många såna saker.

Hur som, en kväll på altanen alltså. Vi skjuter luftgevär och jag dopar mig med vin. Det funkar väl
Sisådär. Har inte skjutit på en väldans massa år, men roligt är det.

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet på altanen, av de härliga sommardofterna och ljuden från råmande får.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar