torsdag 18 oktober 2012

Distriktsmästerskap

Det är redan torsdag, vart tar tiden vägen? Det är väl som man säger att tiden går fort när man har roligt, och jag har jäkligt roligt mest jämt.. :)

Uppladdning pågår, på lördag ska jag tävla! I söndags var jag väldigt osäker på om jag skulle åka på DM men efter ett till bänkpass i tisdags kändes det som att jag fått till det lite, så jag blir med!

Vad mer då. Det är den 18 oktober idag, det innebär att en av hönorna har legat på ägg i 18 dagar, eventuellt någon dag längre, att ruva fram en kyckling tar 21 dagar... Kanske blir det småpluttar i helgen, gulligt! Sen får det allt vara färdigruvat för ett tag, nu blir det ju kallt.. Egentligen tycker jag att hon är sen, menmen..

Nej men, nu ska jag jobba..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar