tisdag 9 oktober 2012

USA

I lördags morse klev jag upp klockan 06:30 för att skjutsa Alexander och de andra till Arlanda. Nu är jag gräsänka i en månad. Det börjar redan bli riktigt tomt här hemma.. Som tur är så uppdaterar Alex sin facebook med bilder och grejer, de ser ut att ha det väldigt bra där nere. :) Vilken resa!

I söndags var jag till syster, hon har ju flyttat hemifrån och har en alldeles egen lägenhet i Sandviken nu. Var dit och monterade saker på väggen.. For sen till Jäderfors och hälsade på farmor och farfar och fick med mig farmors mammas gamla byrå hem. Den slipade jag igår efter jobbet.. Ska måla den.. Har jagat runt efter skåp, byråer och skänkar på blocket men inte hittat något än. Den lilla byrån ska få agera stereobänk en tid framöver.

Idag efter jobbet blev det tidig träning och därefter fick jag för mig att jag skulle byta blandare i badrummet.. En timme senare ligger tvågreppsblandaren och skäms i hörnet och den nya beröringsfria sitter på plats.

Nya blandaren i badrummet. En Oras. 
11 dagar kvar till tävling och jag tror jag har fått ordning på mina fotproblem.. Lämnade skorna till skomakaren.. ;)

Slappsurfa på Lotusar nu innan läggdags..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar