söndag 14 oktober 2012

Saknad..

Så var det lördag igen.. Igår var en trevlig kväll, en tjejkväll hos Jessica med vin och god mat. Idag ringde klockan 09,00 och det var bara att kliva upp och fara in till Gävle KK för ett bänkpass. En vecka kvar till tävling. Passet idag gick ordentligt dåligt. Hoppas få lite bättre ordning på kommande onsdagspass annars vet jag inte hur det blir på DM på lördag. Hur som så kom jag på vad mitt problem är. Svårt att hålla brygga då fästet i bänken blir dåligt. Bra att veta vad svagheterna är, då är det bara att träna på med fokus...
Förmiddag med träning och eftermiddagen bara försvann. Har gluttat runt på blocket och hittat en bil jag är väldigt intresserad av, ska ringa på denna annons i morgon..
Den är inte gul, men den är jäkligt snygg!

Alexander har varit borta i en vecka och saknaden är stor! Pratade med honom via Facetime nu på kvällen.. Medans termometern här hemma visade 0,3 minusgrader såg jag en bild på en solbrun Alex i en solstol vid poolen.. En liten gnutta avundsjuka spred sig i min kropp.. Men det är ju fint med frost och domherrar också.. ;)

Ringde Tjabos uppfödare idag, väntar på en tjej till Tjabo. Hans avelsfåglar flyttade in idag och det innebär att det är häckningsdags.. Så, i början av december hoppas jag de ligger på halvt färdigruvade ägg.. Så, slutet av december-början av januari kanske vi får en liten skrutt hem.. Mys!

Nu är det dags att krypa ner i sängen.. I morgon väntas en slappsöndag. Ska plocka upp flyttkartonger och dona hemma hela dagen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar