torsdag 11 juli 2013

Tjockis

Har nu varit hemma från jobbet i en och en halv vecka och har redan lyckats komma in i semesterlunket, det vill säga att dagarna går skitfort och jag hinner inte göra nått.. Det är på sitt sätt bra då jag hela tiden försöker övertala mig själv att jag behöver ta det lugnt, som jag tidigare skrivit strejkar kroppen, helt naturligt och bra gjort av den egentligen, men kroppen och hjärnan har ett ganska rostigt samarbete och fungerar sisådär.
Jag har inte så stora besvär av foglossning längre, tack vare att hjärnan äntligen fattat kroppens signaler, efter typ 15veckor, och jag vet nu vart gränsen går och att det inte på något sätt får att tänja på den gränsen utan att få sota för det några timmar senare. Är tyvärr betydligt mer begränsad än vad jag trodde jag skulle vara. 

Det är sex och en halv vecka kvar till beräknad förlossning, jag är så bebissjuk att jag storknar, han är så oerhört efterlängtad det lilla pyret i magen. En liten vilde är det, det är full aktivitet där inne och magen rör sig stundvis som ett stormande hav. Det är fascinerande! 

I övrigt är det inte så mycket nytt, i morgon ska jag göra i ordning Alexanders Passat för försäljning, det lutar mot en lite nyare Passat. Ska hjälpa pappa att dra upp traktorn som kört fast i träsket på gårn och det blir ett pass på gymmet i vanlig ordning, ja jag tränar på.. ;) 
Så, dags att släcka lampan så jag har någon ork i morgon..

Dagens tjockis. 

Återkommer..

1 kommentar:

  1. Går inte att se bilden, jag som var så nyfis ;)

    SvaraRadera