torsdag 9 januari 2014

Hilti

Nu är jag hemma igen. Ett dygn i Malmö, träffat alla fantastiska arbetskamrater, kollat på och testat nya produkter, minglat, ätit gott och haft det bra men med en kraftig hemlängtan! 
Om ungefär sju veckor börjar jag jobba igen, det ska bli riktigt roligt! Jag är lyckligt lottad som har ett sånt roligt jobb som jag har. Hilti är en kanonbra arbetsgivare! Lite vemodigt är det också så klart att inte vara hemma med Erling varje dag, men det börjar bli Alexanders tur. Känns bra att dela på det, jag börjar på deltid tre dagar i veckan. Det blir nog himla bra.. :) 



Ligger i sängen och är helt slut efter dessa två dagar i Malmö. När jag kom hem hade Erling just somnat, strök honom över pannan, han slog upp ögonen lite grann och sprack sen upp i ett jätteflin. Sen låg han och tjattra och babblade och kurade med mig en bra stund innan det var dags att somna om. Älskade underbara barn! 
När han somnat gick jag ut i hönshuset och kollade läget under hönorna, en liten kyckling kläcktes visst i morse, gosigt! 

Nej, dags att sova nu så jag och lilleskrutt orkar göra en massa saker i morgon..


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar