onsdag 15 januari 2014

Onsdag

Så är onsdagen kommen, jag och Erling har flängt omkring både måndag och tisdag så idag ska vi försöka hålla oss hemmavid, behöver städa bort julen, iallafall byta stjärnor mot vanliga fönsterlampor. 
I måndags var vi på öppna förskolan som öppnat igen efter julhelgerna. Vi gjorde hand och fotavtryck i färg och gips. Kladdigt och kul. :) 
Igår var vi till Gävle, hälsade på på TMT maskinvaruhus, lunchade med Sofi och spenderade pengar både på proteinbutiken och på Erikshjälpen. Har suttit och dregglat över ett par better Bodies byxor i en vecka, köpte dem igår och det är galet vad sköna de är! 
Igår åkte Alex till Gördalen för att åka skoter. Jag blir glad över att se glädjen i hans ögon när det är skoteråkning på gång. Krävs inte mycket för att få honom glad. :) gäller ju att passa på när det finns snö och när det kommer en möjlighet att åka. Säsongen är kort.. För min del blir det inte mycket till åka i år, har jag tur kan det bli någon mindre åkning på hemmaplan om det blir tillräckligt med snö, annars får jag snällt vänta till nästa år. Jag var inställd på det och det är nog därför jag inte är alltför ledsen över det. 

Ska fortsätta hälla i mig kaffe, denna morgon blev lite väl tidig, sen lampbyte, promenad och benträning, det blir min onsdag. Ha en fin dag! 

Tröttis efter pulkaåkning


Återkommer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar