fredag 22 augusti 2014

11 dagars blogg

Så har det gått snart två veckor sen jag uppdaterade senast.  Det har varit ohyggligt mycket att göra. Långa arbetsdagar, mycket träning och massa lek med Erling.
I onsdags var vi på inskolningssamtal på dagis. Fortfarande blandade känslor över att han ska börja snart, dock känns det bättre nu. Erling kommer nog tycka dagis är jätteroligt. Vi har fullt upp med att försöka hålla honom sysselsatt på dagarna här hemma. Det ska ju som hända någonting precis hela tiden. Man kan  tro han heter "myroribrallan" i mellannamn.  
Det ska bli skönt att börja jobba heltid igen. Det är mycket att göra och det känns jag kommer behöva fem arbetsdagar i veckan för att hinna med.
Samtidigt är det vemodigt att missa så mycket tid med Erling.. Tänk om man kunde äta kakan och ha den kvar!
Sen senast jag skrev, då jag varit på Lotusfestival i Linköping, har jag mest jobbat, tränat och lekt med Erling som sagt, förra veckan blev det en snabbvisit till Malmö och Arlöv för kickoff med jobbet. Himla trevligt som alltid.
nej men. Dags att ta tag i dagen. Ska göra ett till besök på dagis så lilleman får leka på gården  lite innan allt blir så intensivt under inskolningsveckan. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda..
Men först en mobilbildstömning med bilder tagna de senaste 11 dagarna.

Spännande manick

Nöjd när han får åka i mammas Lotus

Oktoberfest med jobbet i Arlöv, otroligt rolig kväll med fantastiska arbetskamrater!

Oktoberhattarna åkte på!

Hemma hos mina föräldrar, buskusinerna försöker rymma.. 

Jag växer.. ;)



Veckans naglar, jaa, jag tycker ju att det är roligt att måla naglar.. 

ErlingTVn blev mycket populär faktiskt.. 

Jag har planterat cigarrer, (kaveldun) vid dammen, det börjar bli riktigt grönt och frodigt vid damkanten nu, fiskarna växer som tusan och är så tama att jag får klappa dem.. Normal är det kanske inte, men lite charmigt.. :)

Bild från igår.. 

Fick kämpa på bra för att publicera det här inlägget mellan allt Erlingbus.. Blogger krånglar maximalt idag och jag har säkert fått tio felmeddelanden om att bilarna inte går att publicera... Men nu så..

Återkommer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar