torsdag 28 augusti 2014

Erling 1 år

Den här dagen har jag sett fram emot länge. I veckan har jag bakat en massa, idag fick jag slänga ihop tårtor och pynta med serpentiner och ballonger och på eftermiddagen vart det fullt hus för idag fyllde vår älskade son ett år!

Tänk vad ett år går fort, det bästa året i mitt liv och troligen det absolut svåraste. Men vilken utmaning det har varit och vad mycket glädje jag fått detta år!
Ett litet knyte har lärt sig ta i saker, lekt med saker, suttit, krypit och slutligen också lärt sig gå. Han pekar och säger titta, där och hej. Han har gått från bröstmjölk till ersättning till barnmat och slutligen riktig mat. Han dansar, klappar händerna och skrattar åt tokiga saker. Han busar, stångas och gör grimaser. Han har gjort sina första dagar på dagis, mer om det i ett senare inlägg.
Ett år fullt med utveckling och lärdom.

Som sagt, det absolut bästa året i mitt liv!

Alldeles ny Erling

Myser i vagnen

Glad lillskit

Den mysigaste nallen

Han växer snabbt

Glad knubbis

Erling älskade att vara ute redan innan han kunde krypa, det här var tidigt i våras som han satt i det blöta gräset på en filt och tittade på hönsen

Så kom sommaren, en helt fantastisk sommar!

SÅ FYLLDE HAN ETT ÅR!! 
Sin första födelsedagspresent

Fika med farmor och farfar

Glad när gammelmormor och gammelmorfar kom

Så kom mormor och morfar med ett stooort paket

Wohooo vilken fin bil!

Tårta


Skjortan var ren en liten stund iallafall..

Erling pratar med gammelfarmor i telefonen
 Erling tackar mormor och morfar, farmor och farfar, gammelmormor och gammelmorfar och mammas kusin Ellinor och hennes Markus för fina presenter och för att ni kom och firade denna första födelsedag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar