tisdag 26 augusti 2014

Dagisdags

Den stora dagen är här, idag ska vi börja skola in Erling på dagis. 
Vi var där förra veckan på inskolningssamtal, jag och Alex var där, Erling har inte varit till dagis än. Riktigt premiär blir det nu på förmiddagen. 
Efter inskolningssamtalet kändes det hela lite bättre, dagisfröknarna verkade bra och sättet de arbetar på kändes också bra. Framförallt får barnen vara utomhus minst en gång om dagen och för mig är det jätteviktigt. De har en väldigt fin gård att leka på med små kullar och träd. Jag tror helt enkelt att Erling kommer att tycka om dagis. Jag hoppas innerligt det. 

Mycket att stå i den här veckan. Erling börjar dagis, han fyller också år på torsdag och vi ska ha kalas. På lördag är det Arlanda sportbilsfestival och jag tar Lotusen och åker ner redan halv sex på morgonen. Nästa vecka är ekorrhjulet i rullning med heltidsjobb och samma rutiner varje dag. 

Nu är det dags för dagens andra kopp kaffe...

Återkommer,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar