tisdag 10 januari 2012

Nervös

Usch vad jag har varit nervös inför den här dagen.. Tandläkardagen, lite panik! Jag är rädd för tandläkaren. Idag fick jag för första gången i mitt liv bedövning och jag var såå rädd innan, bara för att upptäcka att det inte alls var så farligt. Efter 45 minuter var jag som ny igen och jag studsade ut från mottagningen och sprang iväg och tröstshoppade lite, eller, belöningsshoppade för min grymma prestation (jag gick dit fastän jag var skiträdd)

Kom hem och doppade penseln i färg och målade lite gult.. Hallen får gul som accentfärg och jag har målat galgar, magnetpluttar och klädhängare. Idag tillkom bokstäver och ett trähjärta.. Gult är en glad färg, en bra färg!

Nu ska jag parkera mig vid spisen och steka en bit av en ko.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar