söndag 29 januari 2012

Sköna söndag

Det har varit en väldigt skön helg där det enda jag saknat är träningen, men förkylningen verkar vara på väg bort nu så om några dagar kör jag igen..

Igår kväll spelade vi sällskapsspel tillsammans med mamma och pappa, spel, vin, ost och godis, avslutade kvällen med att se disneyfilmen "svärdet i stenen". En riktigt bra lördagskväll:)

Idag har jag haft en skön slappardag, var ut till Barkhyttan på förmiddagen och fotade Hoforsrutorna. Hem och skruvade upp Spisen på väggen, snyggade till i hönshuset och sen har jag legat på soffan och påbörjat en bok. "3096 dagar" av Natascha Kampusch.
Sprang ner i källaren och snickrade ihop en till fågelholk, det blev totalt fyra stycken i helgen, nu är brädorna slut.

Nu ska jag återgå till boken.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar