söndag 22 januari 2012

Trasig skoter

Ajaj, den här helgen blev inte alls som jag tänkt. Min förkylning försvann inte utan eskalerade och jag stannade i sängen när Alex for till Svartnäs. Några timmar senare vaknade jag och for till Valbo för lite slö-shopping. Örhängen från bergdahls, perfekt om man är känslig då det är kirurgisk titan i dem. När jag var på väg hemåt ringde Alex och sa att skotern inte ville gå, typiskt! Bööböö lät den, tjuvar väl luft eller så, var bara för dem att lasta skotrarna på bilen igen och åka hemöver, nu står den demolerad i garaget igen.. Vi håller tummarna för att nästa helg blir en skoterhelg!
Förkylningen ja, den blev ju inte bättre av shopping så jag sov resten av dagen. Idag då, ja idag har jag sovit men nu mår jag bättre, just stekt en bit gris till matlåda i morgon, fläskkotletter med fetaoströra och pasta, inte så tokigt alls.

Nej men, det var väl det..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar