fredag 27 januari 2012

Vilket kap!

Det är redan fredag, veckan bara flög förbi, en snabb vecka trots förkylningskrämpor, jösses vad jag blir vekling när jag är förkyld.. Kunde ändå inte hålla mig borta från gymmet, var där i förrgår och "kände lite" på hantlarna.. Skulle bara köra en liiiten muskel. Jag har en väldands träningsvärk i biceps idag, det känns bra.. Det är lite sådär måbrakänsla att ha träningsvärk.. Det känns som det ska helt enkelt..

Jag gjorde ett superkap nu på lunchen.. I morse när jag var på ICA och handlade frukost såg jag att de sålde ut såna där brasor som man hänger på väggen, rea med superpris.. Sprang dit och köpte en sån nu. Det är fint med eld..
Ungefär såhär ser den ut men jag tror det är lite mera fyrkantig.. tror jag.. :)
Den ska jag montera upp så fort jag kommer hem..

Helgen då, förhoppningen är ju så klart en skotertur i Svartnäs men jag ska inte hoppas för mycket.. En annan plan jag har är att snickra fågelholkar, både för blåmesar, talgoxar och rödstjärtar.. Det är ju dags att tänka på sånt nu, det står inte på fören våren är här.. Jag längtar lite, längtar efter att få se alla lökar jag satte i höstas, massa vårlökar. Längtar också efter att få ställa på Corvetten.. :)

Nej men, lunchen är slut, jobba några timmar till innan det blir helg.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar