onsdag 28 mars 2012

Full fart

Jösses vilka roliga dagar jag har! Jag tror alldeles bestämt att jag har världens roligaste jobb, på riktigt!
Kom hem från Malmö strax efter klockan nio igår kväll.. Somnade ovaggad och vaknade när klockan hade skrikit sig trött.. Upp och iväg på jobb. En riktigt rolig dag med en del utmaningar och massa nya saker att lära.
Fick ett samtal från huvudkontoret om att jag ska till Manchester på utbildning om tre veckor, det är ju helt fantastiskt! Manchester nu och Irand i Augusti, japp, Irland, Kick-off.. Vansinnigt roligt! Jag älskar mitt jobb! :)

Förra sommaren började jag inse att jag faktiskt ägnar för mycket tid framför Tvn. Då försökte jag dra ner på tittandet, gick väl sådär i början och gick inte alls efter några veckor.. Ända sen dess har jag tänkt att jag faktiskt borde dra ner lite, ge upp soffan lite, göra något vettigt istället.. Så för några veckor sen så hände det, jag insåg att jag inte kan göra något bara lite lagomt utan jag fick helt enkelt bestämma mig för att sluta titta helt, sagt och gjort och så är det, jag har slutat. Jag känner mig som en fri människa. ;) Faktum är att trots att jag arbetar många fler timmar varje dag nu så har jag ändå mera tid till annat. Det fungerar faktiskt.. Fantastiskt!

Nu måste jag krypa ner i sängen, arbetsdag i morgon. Arbetsdag och födelsedagskalas, jag blir 25..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar