onsdag 21 mars 2012

Örebro

Igår blev vi av med en kyckling mitt på dagen, något äckligt rovdjur har gnagt sig igenom nätet och gått in och hämtat en svart dvärgsilkeskyckling, jag blir så less! For direkt till Granngården och köpte fällor igår efter jobbet, de står nu i varje hörn av hönsgården, det ska bli intressant att se vad det är för vidrigt djur.. Jag gissar på hermelin men kan ju inte vara säker.. Trist är det iallafall..

Åkte ner till Örebro i morse, ska jobba här i två dagar.
En toppendag har det varit ända tills arbetsdagen var slut. Jag hoppade in i bilen för att åka på presentjakt till Alexander, han fyller år i morgon. Inga problem att hitta det jag sökte.. Värre sen, tänkte passa på att tvätta bilen då jag ändå inte har så mycket att göra såhär en kväll i Örebro. Statoil och tvättkö i över en timme, jag smäller av! Jösses vad tråkigt! Inte blev bilen just nå ren heller, sabla skräp! Aja..
Nu har jag äntligen kommit fram till hotellet med världens skönaste sängar, Clarion Hotell i Örebro. Funderade länge på om jag skulle roa mig på ÖKK med ett marklyftspass ikväll men inser att jag behöver ta det lugnt, jag ska helt enkelt ligga här på sängen och vila.. Klockan är snart halv åtta och mina ögon är redan tunga..
Ska bara jobba lite till, sen så...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar