fredag 2 mars 2012

Nya jobbet

Okej, det här måste vara första gången jag säger att denna fredag inte alls är så efterlängtad, jag är inte alls sugen på att vara ledig.. Hur konstigt låter inte det? Jag har ju börjat mitt nya jobb på Hilti och trivs så fantastiskt bra. Underbart!
Har spenderat mina två första dagar i Västerås. Nästa vecka åker jag till Örebro i två dagar och Västerås tre.. Jag längtar till måndag.. Kan det verkligen vara så? Längta efter jobbet? Känns inte på riktigt men det är helt sant, så roligt är det!

Nu ska jag passa på att umgås med Alex, han åker ju till fjällen snart och blir borta en vecka.. Själv har jag gett upp vintern nu.. Jag har vårkänslor och blir lika glad hela tiden jag ser torr asfalt och flugor utanför fönstret.. Mina krokusar börjar titta upp till och med..

Återkommer..

1 kommentar:

  1. Ja precis. Ove köpte av honom och började föda upp. Men det är mest hans fru som har hand om gojorna. Han verkade inte ha så stor koll när jag frågade saker. hehe

    Vad roligt att du har haft Tjabo i 5 år. Hur länge var han i trotsåldern? Var han skrikig eller vad var det? :) Intressant att veta. Skönt att det blivit bättre nu.

    Hade så bra

    SvaraRadera