söndag 18 mars 2012

Härliga lördag!

I lördags morse ringde klockan 05,30. Fyllde termosen, packade kameran och åkte ner och hämtade upp pappa, sen for vi till skogs och stannade där i några timmar. Jag fick många bilder till min samling, de är så att jag samlar på vissa motiv, när jag fått ihop väldigt många ska jag berätta vad det är.. Hur som, många bilder till samlingen och lite annat.. Här är en blandning från dagen.




En schablon-älg. Mitt ute i ingenstans strax utanför Ovansjö Ekopark.

En gammal nerlagd tjärfabrik i närheten.


Här är en del av tjärfabriken, den lades ner efter andra världskriget och nu har den rasat ihop.


Pappa, hans bilder ligger ute på Picart



Jobbigt att vara sångsvan. De ser väl inte helt nöjda ut över att knalla omkring uppepå isen..

För min del blev det en lyckad fotodag med tanke på allt som hamnade i samlingen..

Väl hemma igen såg jag till min glädje att min hemsnickrade fågelholk har fått ny ägare.. :)

Blåmes i nya holken

Det var allt från i lördags.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar