tisdag 24 april 2012

Bilder från Stockport

Ännu en
Lång arbetsdag har passerat. En riktigt bra dag. Engelskan är inte lika jobbig som igår. Måste fortfarande lyssna med hundra procents fokus. Fackengelska är inte så enkelt. Men det funkar bra. Efter arbetsdagens slut var jag och två till ut på en timmes promenad i omgivningen. Det är fint! Fint och härligt vårigt. Underbart. Väl tillbaka på hotellet bänkade vi oss i restaurangen. Idag blev det kalkon, den smakade faktiskt. Maten här är bra men jag förstår mig inte på frukosten. Inte kaffet heller. Dubbel espresso med styrka 4/4 smakar nästan som automatkaffe hemma. Nästan.
Jag har provat på hotellets gym.
Det var inte bra. Hantlar upp till
30 kg finns och inget mer, ingen
Skivstång, ingenting. Det är lite synd men det är bara att göra det bästa av situationen. Axlar och triceps idag. Det får duga.
Jag har det toppen!
Här kommer lite bilder. Jag kom även på varför de har så små bilar här. Som ni ser på bilden här nedan är
Garageuppfarterna minimala. Det får helt enkelt inte plats större bil är så. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar