fredag 6 april 2012

Längesen

Jag har haft en knökfull vecka. En dag i Söderhamn och en i Bollnäs och Edsbyn. De dagarna blir långa. Långa men såå bra! Mina dagar är proppfyllda av arbete och träning.

Igår skruvade jag ihop Corvetten igen, den har jag varit ute och provkört idag, den går helt okej. Lite strul med strålkastarna bara. Något strul ska det väl få vara med en gammal bil.

Flygbiljetterna till Manchester har kommit, den 22 april åker jag, oerhört roligt! Borta en vecka.. Var och fixade ett pass förra veckan, senast jag sökte ett var jag 146 centimeter lång sa polisen.. Det är ett tag sen.

Idag har jag suttit och kollat på blocket och drömt mig bort. Det finns en bil jag vill ha och om det kommer ut en som är precis exakt som jag vill ha den så finns en risk att jag köper den.. Ska få iväg Seaten först bara. Det är helgens projekt. Att göra iordning den..

Mer då.. Våra höns är rasister. De två hönorna är vita, de försökte ha ihjäl den enda svarta kycklingen vi har, två gånger i förrgår. De bruna kycklingarna bryr de sig inte om. Stackars liten. Det är inte lätt att vara annorlunda..

Tur att helgen är lång, min att-göra lista börjar bli otympligt lång. Jag ska klämma in en hel del vill-göra på listan också. Börjar med en fototur i morgon. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar