lördag 21 april 2012

Mot England..

En ovanligt slö lördag har jag haft. Jag och Alex åkte till Valbo på förmiddagen. Han köpte skor och jag hittade en hel del bra faktiskt, tröjor och underkläder, roligt med lite nytt..
Har börjat packa lite inför morgondagen, jag åker till England i morgon.. Det är första gången på 15 år jag lämnar Sverige, det är lite tragiskt kanske, att jag inte varit utomlands, jag har inte haft något intresse av det helt enkelt. Men det ska bli jätteroligt att åka till England och senare i sommar även till Irland, det ser jag fram emot massor.. :)
Hur som, jag åker i morgon, till Stockport utanför Manchester. Hotellet ser trevligt ut.. Stannar till fredag.. Kommer sen att vara hemma en vecka, efter det åker jag till Malmö och Arlöv en vecka, hem över helgen och tillbaka till England.. Det är ett roligt jobb jag fått!

Då det faktiskt börjar dra ihop sig för bänktävling är bänkträning högprio. Körde ett pass idag och det känns bra, jag hoppas den känslan får hålla i sig i några veckor till och att förkylningar och annat trök håller sig på avstånd. Ser verkligen fram emot att tävla igen!

Nu ska jag lägga mig på soffan med en tidning och ett glas vin och bara ta det lugnt och ha det bra.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar