måndag 30 april 2012

Trampa på

Vilken fantastisk måndag!
Upp och började jobba 07:00. Då jag jobbade halvdag idag tog jag långrast på förmiddagen och åkte till gymmet. Hem och jobbade några timmar till.
Sen blev det en snabbtur med Corvetten till Valbo. Sprang in och vände bara. Det är de gångerna jag gör bäst shoppingfynd:) tanken var ett par träningsbyxor att cykla i, utan fladdrande ben.
Väl hemma igen kastade jag på mig mina nya braiga byxor och tog en tur på cykeln. Det verkar faktiskt vara en motionsform som funkar för mig, iallafall för tillfället. Det är inte helt pisstråkigt att cykla. Kondition är alltid bra att ha.

Sitter och pustar ut och svettas klart innan jag gör mig i ordning för kvällen. Blir grillat hos Alex morbror, bra kväll!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar