söndag 15 april 2012

Härliga söndag

En helg utan planer känns lite främmande.. Igår var jag till Valbo för att införskaffa en reseadapter. Köpte även lite grejer till min cykel, tänkte ta fram den idag och försöka mig på en tur i skogen.. Var in på IKEA och köpte lite smått och gott.. Avslutade dagen med ett träningspass i vanlig ordning..
Det går bra med träning nu, Det blir mycket träning med bra kvalité. Ungefär 5 veckor kvar till tävling nu och jag hoppas den här bra vågen håller i sig.
Fem veckor kvar ja, jag som inte tävlat sen jag gick sönder.. Ett och ett halvt år sen nu.. Det ska bli väldigt roligt att åter igen kliva upp på podiet.

Idag är det söndag och jag ska fortsätta med isoleringen i badrummet.. Vi måste sätta fart där nu, sablar var det har stått stilla med den renoveringen.. Allt byggmaterial ligger på  golvet här inne på mitt kontor vilket inte heller är så roligt. Jag får klättra in till symaskinen.. Aja, det är bara att jobba på så blir vi väl klara tids nog..

Ja men, det är bara att sätta fart.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar